ZŠ a MŠ Mosty u Jablunkova

ŠKOLA NARUBY


ŠKOLA NARUBY

 

DSC02272 DSC02263 DSC02265 DSC02266 DSC02267 DSC02268 DSC02269 DSC02271

Dne 23.5.2017 si žáci 9.B vyzkoušeli roli učitele. Předcházela tomu svědomitá průprava, aby připravili co nejzajímavější hodinu pro svou svěřenou třídu. Dva „učitelé“ se snažili zaujmout děti ve třídách prvního stupně, jeden tandem pracoval i se žáky na druhém stupni. Vše sledovali třídní učitelé, kteří ohodnotili jejich snahu a kvalitu vyučovací hodiny. Akce se setkala s velice příznivým ohlasem ze strany učitelů i deváťáků. Jejich některé reakce si můžete přečíst…

 

Škola naruby

Adéla Czechová

 

Volné psaní

Zazvonilo na začátek hodiny. Když jsem vešla do třídy, viděla jsem hodně malých vystrašených dětí, které nevěděly, o co jde. Museli jsme se představit, seznámit je s hodinou, a udělat na ně nějaký dojem, aby se trošku uvolnili. Vše se zdálo, že je v pořádku, ale když začala plakat jedna holčička z poslední lavice, tak jsem začala být hrozně nervózní. Když ji potom Terka uklidnila, spadl mi kámen ze srdce. Když jsme se s dětmi rozpovídali, a začali hrát různé hry, všechen stres a strach upadl a bylo mi velmi příjemně. Určitě bych si to chtěla ještě zopakovat. Dětem se hodina s námi prý velmi líbila, a když zvonilo na konec hodiny, děti nechtěly, abychom odešly.  Práce učitelů není tak jednoduchá, jak se zdá. Vyžaduje to velkou přípravu, stres z hodnocení žáků. Snad ještě dostaneme tu možnost jít učit děti na první stupeň.

 

Nedokončené věty

Jsem žákyně, která na učení kašlala a uvědomila jsem si moc pozdě, že učení je velmi důležité.

Škola a učení jsou pro mě někdy nudné někdy zábavné, záleží na tom, kdo nás učí nebo jaký předmět to zrovna je,

, a proto musím věnovat více času škole

, abych vystudovala střední školu a měla práci.

 

 

Projekt škola naruby mi změnil pohled na učitele a na celou školu. Když se učitel snaží a nevidí žádné výsledky, určitě ho to bude aspoň trošku mrzet, možná si za ta dlouhá léta učení na to už zvyknou, ale jednoduchá práce to rozhodně není.

Začala jsem…..

Obávala jsem se toho, jak děti zareagují na příchod dvou holek z 9. ročníku.

Těšila jsem se na ty děti, ale zároveň jsem se jich hrozně bála.

Při vstupu do třídy mi přeběhl mráz po zádech.

Žáci mě mile překvapili svou pečlivou prací a respektováním učitelů.

Nejlépe se mi dařilo chválit žáky, jak krásně vybarvují obrázky.

Největší problém mi činilo udělat na ně dojem, protože když jim přijde do třídy nová učitelka, tak bych se nedivila, kdyby ze mě měli strach.

Práci učitelky od teď obdivuju.

Projekt škola naruby mi dal velkou zkušenost do života a ponaučení, ať nehodnotím učitele podle toho, jak s námi jednají. Když pozoruju ve třídě spolužáky, jak jsou drzí k některým učitelům, tak mi je to líto. Někdy bývám drzá i já netvrdím, že ne, jejich chování je odraz toho, jak se k učitelům chováme my – žáci.

 

Škola naruby

Natálie Trysková

 

Volné psaní

Jeden žák nechtěl psát do sešitu………..improvizace……děti se samy neumí rozdělit do tří skupin……………skupina, která dvakrát vyhrála, byla dobrosrdečná……….rychlé vymýšlení otázek pro vyplnění času………………………………………………..

 

 

Nedokončené věty

Jsem žák, který se v tomto pololetí odmítá učit.

Škola a učení jsou pro mě i tak nutností

,a proto musím opět zabrat

,abych do příštího roku nezlenivěla.

 

Projekt škola naruby mi dal šanci vyzkoušet si, jaké je to být ve škole z jiné pozice.

Začala jsem s mírnými obavami o chování žáků.

Obávala jsem se zlobivých dětí.

Těšila jsem se na novou zkušenost.

Při vstupu do třídy jsme byly ještě trochu nervózní.

Žáci mě mile překvapili, zapojili se do soutěží a byli aktivní.

Nejlépe se mi dařilo při vymýšlení otázek pro děti.

Největší problém mi činil menší počáteční chaos.

Práci učitelky jsem si ráda vyzkoušela, i když vím, že to obnáší mnohem víc toho, než jsme za tento den zažily.

Projekt škola naruby mě zaujal.

 

Škola naruby

Matěj Lohn

Volné psaní

Včera jsme učili druháky a dlouho jsme se připravovali. Nebyl jsem ani moc nervózní, ale když jsem vstoupil do třídy, tak jsem trochu začal být, ale později už to bylo zase dobré a hodně mě to bavilo a myslím si, že žáky taky ………………

..děti se ze začátku taky styděly, ale když jsme začali hrát hry, všechno už bylo v pořádku……..

 

Nedokončené věty

Jsem žák, který nemá ve škole moc velké problémy.

Škola a učení jsou pro mě docela důležité

, a proto musím být připravený na každou hodinu a učit se

, abych měl dobré známky.

 

Projekt škola naruby mě hodně bavil.

Začal jsem se připravovat na hodinu.

Obával jsem se, že něco pokazím.

Těšil jsem se, až budu někoho učit.

Při vstupu do třídy jsem začal být trochu nervózní.

Žáci mě naštěstí respektovali a byli hodní.

Nejlépe se mi dařilo v počítání příkladů pro druháky.

Největší problém mi činilo hodně pomalu diktovat slovní úlohu.

Práci učitele jsem si užil a byla to zajímavá zkušenost.

Projekt škola naruby mě naučil, že být učitelem může být zábava, ale někdy i docela náročná práce.

Kalendář akcí

<<Pro 2018>>
PoÚtStČtSoNe
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Rychlé kontakty

Sekretářka:
Lucie Sikorová
tel.: 558 367 614
lucie.sikorovazavinaczsmostyujablunkova.cz

Sborovna 1. stupně: tel.: 702 560 338

Sborovna 2. stupně: tel.: 724 478 519


Ředitel školy:
Mgr. Ondřej Polakovič
tel.: 558 367 614
ondrej.polakoviczavinaczsmostyujablunkova.cz

Zástupce ředitele:
Mgr. Jana Klusová
tel.: 558 367 614
jana.klusovazavinaczsmostyujablunkova.cz

Účetní,ekonomka:
Ludmila Rihová
tel: 558 367 614
ludmila.rihovazavinaczsmostyujablunkova.cz

Školní jídelna:
ved.: Božena Volná
tel.: 778 168 209
bozena.volnazavinaczsmostyujablunkova.cz

Škola na Hrčavě:
ved.: Mgr. Ivana Robenková
tel.: 558 331 024, 723 560 712
ivana.robenkovazavinaczsmostyujablunkova.cz
Pověřenec:

Mgr. Alena Klocová
tel,: +420 601 169 616
poverenec.soj@seznam.cz